Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna

ul. Racławicka 23, 41-506, Chorzów; tel: (32) 241-54-39, (32) 770-01-57, fax: (32) 770-01-57; email: porpsyped-sekretariat@o2.pl

Get Adobe Flash player

Przyszłość nie należy tylko i wyłącznie do IT. Inne branże, jak np. reklama również będą odgrywać znacząca rolę. W ramach działań reklamowych również można wyróżnić kilka przyszłościowych profesji.
Copywriter (ang.) to osoba tworząca teksty i slogany reklamowe na potrzeby firm. Jeśli przedsiębiorstwo wprowadza na rynek nowy rodzaj asortymentu, to aby pozyskać przychylność klientów musi przeprowadzić efektywna kampanie reklamową. Chwytliwe hasła pozostają w pamięci klientów, a docelowo powodują wzrost sprzedaży i związany z tym większy zysk.
Copywriter powinien być osobą zorientowaną w trendach oraz posiadającą duża wiedze o branży, dla której tworzy hasło lub tekst. Dzięki temu może dopasować swoje pomysły do obecnej sytuacji na rynku. Szeroka znajomość sztuki perswazji, zachowań konsumenta i wiedza na temat zmiany postaw bardzo ułatwia pracę. Zawód ten może wykonywać każdy niezależnie od wykształcenia, pod warunkiem że jest kreatywny i pomysłowy.